Thursday, February 10, 2011

KEHADIRAN

Dari mana asalnya...
Dari mana lahirnya...
Hadir satu rasa yang sukar ku nyatakan,
Ianya bernama tapi sukar ku yakini.
      Adakala ku ingin dekat dengannya...
      Adakala ku rasa masa cemburu denganku...
      Berjauh hati jika tidak endah olehnya...
      Ada rajuk saat ditinggalkan seketika olehnya.
Ku cuba fahami rasa ini...
Ku belajar selami keindahan ini...
Ada bahagia bila berdampingan...
Ada ceria tika disisi...
      Saat bersendirian ku ingin ada dia,
      Bila berjauhan sentiasa ada dia dimata,
      Walau sedetik  ingin sentiasa ada dia,
      Dalam lenaku hadirnya dia mengindahkan mimpiku.
Hari-hariku....hanya ada dia,
Menemaniku tanpa kehadiran...
Ku rasai tidak bernyawa  tanpa dia...
Apakah ini dikatakan rindu...?
     Dalam hati ini adanya cemburu...
     Adakala merasai gundah....
     Hadir jua rasa resah yang mnyesakkan,
     Saat ada yang mendekati dia.
Segala yang ku lakukan ingin dia bersama,
Apa yang ku lakukan aku ingin dia tahu,
Apa jua dia lakukan aku ingin tahu,
Segala milikku aku ingin dia miliki bersama,
      Aku ingin segala yang ada dalam diri...
      Menjadi satu dalam dua jiwa...
      Adakah ini CINTA...?Jika benar...
      Aku ingin milikinya kerana ada bahagia.

                                                                                     NUKILAN
                                                                           MYLOVELY@KASIH HATI
                                                                               11HB FEBRUARI2011
     
     



        

No comments:

Post a Comment