Monday, February 7, 2011

KERANA AKU MENGASIHI

Memujuk pada hati nan satu,
Apakah hanya aku yang merindu,
Apakah hanya aku yang memendam rasa,
Ku tidak sedari padamu hanya kenangan...
      Padaku masih mendambakan kemesraan,
      Gelora jiwa yang tidak terlerai,
      Andainya kau tahu gundah dihatiku,
      Andai masih ada sisa kasihmu...
Biarlah kemesraan itu kekal abadi,
Hati menangis keranamu...
Ku pendam segalanya...
Hanya kerana aku mengasihi.
      Aku merasakan tetapi tiada padamu,
      Mengapa kau tidak selami hati ini,
      Aku ada hati dan perasaan...
      Diguris luka kecewa selamanya.

                                                            NUKILAN
                                               MYLOVELY@KASIH HATI
                                                       (14 FEBRUARI)

1 comment:

  1. APA YANG KITA DAPAT...TIDAK SEMESTINYA,APA YANG KITA INGINI.APA YANG KITA MILIKI...TIDAK SEMURNI IMPIAN.HANYA KITA TAHU...APA YANG SEBENARNYA BERLAKU,JADI...LAKUKAN SESUATU YANG LEBIH BERMAKNA UNTUK DIRIMU.

    ReplyDelete