Sunday, March 18, 2012

BINGKISAN KASIH

Dirimu adalah keindahan yang hadir mengisi hari-hariku...
Harus bagaimana ingin aku nyatakan tentang perasaanku...?
Sejak mengenalimu tiada sedetik pun aku tidak mengingati akan dirimu...
Pada setiap helaan nafasku aku amat merindui dirimu...
Denyut jantungku  menyatakan aku amat menyayangi dirimu...
Kala berjauhan dengan dirimu sentiasa wajahmu bermain dimataku...
Adakala aku menangis merindui akan dirimu...
Hanya kenangan bersama selalu menjadi pengubat kerinduan itu..
Kala berbicara di alam maya,sering suaramu menjadi penawar dukaku...
Bingkisan darimu jua sering memeluk diriku dalam lena...
Gelodak jiwaku kian mencengkam inginkan kehadiranmu dalam dakapanku...
Namun ku sedar jarak memisahkan kita tetapi tetap dekat dihati...
Ketahuilah wahai sayangku...
Kau adalah nadi jiwaku yang mewarnai sanubariku dengan kebahagiaan...
Aku amat merindui kehadiranmu disisiku...
Aku jua sentiasa menyayangimu sepenuh jiwaku...
Jagalah dirimu jangan biarkan aku meratapi...
Kerana hati kita satu dan saling memiliki...
Diriku hanya inginkan yang terbaik untuk dirimu...
Dari jauh ku sampaikan salam sayang penuh kerinduan untukmu...
Doaku jua sering mengiringi setiap perjalanan hidupmu...
Segalanya adalah dirimu yang membuat aku tersenyum...
Terima kasih sayangku...pelita hatiku...:-)...

                                                          LUAHAN  HATI
                                                MYLOVELY@KASIH HATI
                                                  18HB MAC 2012(10:10AM)

No comments:

Post a Comment